Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΜΣΟΥΡΗΣ: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Π.Ε. ΠΕΛΛΑΣ

Δήλωση παραίτησης του Γιάννη Σαμσούρη από το ψηφοδέλτιο της "Δημιουργίας, ξανά!":
«Η «δημιουργία, ξανά!» ξεκίνησε με ένα όραμα: να αλλάξει την Ελλάδα με τη δύναμη των ανθρώπων της παραγωγικής οικονομίας, χωρίς επαγγελματίες πολιτικούς. Έτσι και θα συνεχίσει. Φαίνεται όμως ότι οι σεναριογράφοι είναι αναπόσπαστο μέρος του πολιτικού συστήματος.
Σήμερα, διαβάζουμε συνέχεια για συναντήσεις που ουδέποτε έγιναν και για αποφάσεις που ουδέποτε ελήφθησαν. Προφανώς, διαψεύδουμε τα σχετικά σενάρια. Δεν θα επανέλθουμε». Ανακοίνωση του γραφείου τύπου της Δημιουργίας,Ξανά! την Τρίτη 8/5/12.
Δεκαπέντε μέρες αργότερα, την Παρασκευή 25/5 καταχωρήθηκε από το πρωτοδικείο Αθηνών ο συνασπισμός «Δημιουργία, Ξανά!», με μέλη τα παρακάτω τρία κόμματα, «Δημιουργία, Ξανά!», « Δράση» και « Φιλελεύθερη συμμαχία».
Μετά από αυτή την τετελεσμένη πλέον απόφαση αντιμετωπίζω σοβαρό συνειδησιακό πρόβλημα με το σύστημα αξιών και αρχών που έχω υιοθετήσει στη ζωή μου.
Πρώτα από όλα έχω θέμα (ανάθεμα!) με την μεθοδολογία που επιλέχτηκε προκειμένου να ληφθεί αυτή η απόφαση, μιας και για να περάσει καταστρατηγήθηκε πλήρως το καταστατικό του κόμματος.
Θέμα δεύτερο είναι ότι το βασικό μας προεκλογικό σύνθημα « Πολιτική χωρίς Πολιτικούς» στη συνείδησή μου ήταν κατατεθειμένο σαν ζήτημα αρχής αλλά τελικά σύμφωνα με αυτά που ειπώθηκαν στην εθνική επιτροπή ήταν ένα «πιασάρικο» σύνθημα προκειμένου να κάνουμε κλικ στον κόσμο!!!»
Θέμα τρίτο, δεν είμαι νεοφιλελεύθερος!!! Μπορεί να συμφωνώ με πολλά πράγματα στο πρόγραμμα της Δράσης αλλά διατηρώ σοβαρές ενστάσεις όσον αφορά την πλήρη απουσία του κράτους από τη θέσπιση κανόνων στην αγορά (αυτορυθμίζεται σύμφωνα με τις αρχές του νεοφιλελευθερισμού).
Θέμα τέταρτο ,διαφωνώ πλήρως καθέτως, οριζοντίως, διαγωνίως και σε όποια άλλη κατεύθυνση θέλετε (σας Θυμίζει τίποτα???), με τις θέσεις που έχει αναπτύξει η Φιλελεύθερη Συμμαχία και ο πρόεδρός της στα εθνικά θέματα.
Επιπροσθέτως, διατηρώ ενστάσεις και για τον «πολιτικό πολιτισμό» (τα εισαγωγικά απαραίτητα!!!) που παράγει ο πρόεδρός της κάθε φορά που εμφανίζεται στα ΜΜΕ.
Μετά από αυτή την εξέλιξη και προκειμένου να μπορώ έχω ήσυχη την συνείδηση μου αποσύρω την υποψηφιότητά μου από το νομό Πέλλας, ευχαριστώντας παράλληλα τους ψηφοφόρους του Νομού, τους ανθρώπους που με βοήθησαν στον πολιτικό μου αγώνα και τους συγχωριανούς μου για την στήριξη που μου πρόσφεραν.
Εύχομαι σε όλους τους συνοδοιπόρους σε αυτό το μαγικό ταξίδι που ζήσαμε έως και την προηγούμενη Κυριακή, καλό κουράγιο και τους θυμίζω ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται είτε ως τραγωδία είτε ως κωμωδία.
Ελπίζω για το καλό της Πατρίδας μας να είναι η σειρά εμφάνισης της κωμωδίας διότι σε διαφορετική περίπτωση είμαστε όλοι υπεύθυνοι όχι μόνο για τις πράξεις μας αλλά και για τις παραλήψεις μας!!!!
ΥΓ.1)Η απόφαση για απόσυρση της υποψηφιότητας μου είχε ληφθεί από την πρώτη μέρα που ανακοινώθηκε η συνεργασία, απλώς καθυστερούσα την ενεργοποίηση της ελπίζοντας ότι άνθρωποι του Πολιτικού Γραφείου και της Εθνικής Επιτροπής θα κατάφερναν τελικά να αποτρέψουν, έστω και τελευταία στιγμή, το απονενοημένο διάβημα.
ΥΓ.2) Αν ένα νεοσύστατο κόμμα (μόλις 2,5 μηνών) βαφτίζει την κατάργηση των αρχών του πολιτικό ρεαλισμό, την επίδειξη πολιτικού αμοραλισμού, συνηθισμένη κομματική πρακτική και την καταστρατήγηση του καταστατικού, ευελιξία στη λήψη αποφάσεων, τι αλήθεια περιμένουμε από αυτά που έχουν πολιτική ιστορία τόσων ετών!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων είναι οι εξής:
- Υβριστικά σχόλια αφαιρούνται από το PASPARTOU NEWS
- Ανώνυμες καταγγελίες που δε συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από το PASPARTOU NEWS.
- Το PASPARTOU NEWS δεν αλλοιώνει το περιεχόμενο ενός σχολίου.
- Τα σχόλια αναγνωστών δεν αντιπροσωπεύουν το PASPARTOU NEWS.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .
Η συντακτική ομάδα του PASPARTOU NEWS